مهاجرت ,اقامت و تحصیل در نروژ

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

 شرکتمایکروسافت اعلام کرد ویندوز تن تلفن همراه ورژن ۶۴ بیتی در تولید خواهد شد

درماه قبل، سرانجام بعد از مدت ها انتظار، شرکت مایکروسافت به روز شده ویندوز  تن  را برای تلفن همراه‌های ویندوز ۸٫۱ منتشر کرد.

 این به روز شدهگوشیهایی مانند لومیا ۴۳۰، ۴۳۵، ۵۳۲، ۶۳۵، ۶۴۰، ۷۳۵، ۸۳۰ و ۹۳۰ را ساپورت اولیه می‌کرد. برای دریافت ویندوز تن  باید ابتدا اپلیکیشن UpdateAdvisor مایکروسافت را از ویندوز استور دریافت، گزینه‌ی Enable Windows 10 Upgrade را انتخاب کرده و در صفحه‌ی بعد، پس از دریافت پیغام Ready to Upgrade، ویندوز ۱۰ موبایل را دانلود کنید.

آپدیتی که منتشر شد، نسخه‌ی ۳۲ بیتی از این سیستم‌‌عامل بود که باعث مایوس شدن کاربران ویندوز موبایل شد. چرا که بعضی گوشی‌ها، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون دارند و سیستم‌‌های عامل ۶۴ بیتی را ساپورت می‌کنند. خبر خوب این است که مایکروسافت از طریق وب‌سایت «ویندوز سنترال» (Windows Central) تایید کرد که ویندوز ۱۰ موبایل نسخه‌ی ۶۴ بیتی هم به زودی در دسترس خواهد بود.

این موضوع در مقاله‌ای توسط مایکروسافت مطرح شد. این مقاله در اصل در تجلیل از «دیو کاتلر» ۷۴ ساله، عضو ارشد فنی مایکروسافت، خوانده شد که در «موزه‌ی تاریخ کامپیوتر» هم به خاطر زحمات‌اش در صنعت کامپیوتر و با مایکروسافت از او یاد می‌شود. این مقاله از نقش کاتلر در توسعه‌ی مایکروسافت به سوی سیستم‌های ویندوز ۶۴ بیتی یاد کرد و در قسمتی از این مقاله گفت: “در گذشته، بعضی‌ها مایکروسافت را به خاطر سیستم‌عامل ۶۴ بیتی زیر سوال بردند؛ امروزه نه تنها اغلب کامپیوترها ۶۴ بیتی هستند بلکه گوشی‌های‌مان هم به‌زودی سیستم‌عامل ۶۴ بیتی خواهند داشت.”

  • آرش محمدی

مکان های و توریستی قشنگی که درگوشاگوش مختلف کره خاکی هستند

مکان های گردشگری کشور اتریش

کلیسای جامع شهر وین درمنطقه ی اتریش توسط Rudolf IV برروی خرابی های دو کلیسای کهن تر بناشده است. نقشه این کلیسا همانند کلیسای bishop در Passau می باشد. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است. همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.

  • آرش محمدی

 تور روسیه باقیمت های استثنایی و آخرین لحظه

تور روسیه باقیمت های استثنایی و لحظه آخری


برگزیدن تور روسیه, به بهانه ی تماشای مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل فوق العاده آن حتما گزیده عالی باشد.ولی می بایست این مطلب را در نظر گرفت که روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای سرد است که این موضوع برای خیلی ها خوشایند نیست.البته شهرهای سنت پترزبورگ و مسکو دارای آب و هوای نسبتا خوبی میباشد.تور سنت پترزبورگ نیز در پکیج تور روسیه قرار دارد.سنت پترزبورگ که به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه معرفی میشود, به عنوان دومین شهر بزرگ روسیه شناخته میشود.در پکیج تور روسیه, تور مسکو و تور سوچی نیز قرار دارد.مسکو به عنوان بزرگترین شهر روسیه دارای دیدنی ها و سواحل زیبایی میباشد.میدان سرخ از جمله دیدنی های مسکو میباشد.کاخ های کرملین نیز از دیدنی های معروف و شناخته شده مسکو میباشد.از دیدنی های سوچی میتوان به دریای سیاه سوچی ، مراکز تفریحی و سلامت سوچی، بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی، مجموعه آبشارهای سوچی و غیره اشاره کرد.

 

  • آرش محمدی

نکات موفقیت در کسب و کار اینترنتی

عوامل موفقیت در کسب و کار انلاین

بعداز رسیدن به اطلاعات تکمیل در خصوص با روش های کسب و کار اینترنتی ، یک مدیر خوب است در رابطه با عامل های بااهمیت و تاثیرگذار در پیشرفت یک کسب و آنلاین معلومات لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

  • آرش محمدی

تعریف اینفوگرافیک ها درقالب یک مثال

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه :

اجازه بدهید یک نمونه از طراحی تصویربیانی بزنم. نگاهی به تصویر بیانی کهکشان شیری یا ده اختراع مردم ایرلند بیاندازید. می توان گفت هر دوی اینفوگرافیک ها را تا انتهانگاه کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

  • آرش محمدی

 موس هایی از جنس هدست به به حیطه دیدگانتان می آیند


یک کمپانی اروپایی موس هایی را ساخته است که به شکل گوشی هستند و بجای موس های کنونی محسوب می شود.

به گفته مهر، استفاده از موس همیشه برای افرادی که از ان استفاده می کنند بعنوان امری چالش برانگیز به نظر می اید ولی این بار یک کمپانی خارجی   هنس فری   هایی را طراحی کرده که به سیستم ردیاب چشم مجهز هستند و از آن می توان بعنوان موس های نسل جدید بهره برد.

با ورود این موس های هدستی به دنیای فناوری، کار کردن با رایانه ها راحت تر خواهد بود.

این موس هدستی منحصر به فرد GlassOuse نام دارد و به وسیله بلوتوث به رایانه متصل می شود. بر روی آن چند حسگر تعبیه شده است که با تکان دادن سر کاربر، فلش به قسمت های مختلف صفحه حرکت می کند ضمن اینکه یک قسمت پلاستیکی در داخل دهان قرار می گیرد که عمل کلیک کردن را می توان با گاز گرفتن آن قسمت انجام داد.

قیمت این موس هدستی در حدود ۱۵۰ دلار و قرار است از ماه آگوست روانه بازار شود.

  • آرش محمدی

HP نسل جدید رایانه های فاقد کیس خودش را به بازارداد


کارخانه اچ پی 2 نوع از رایانه های فاقد کیس از خانواده‌ی Pavilion را معرفی کرد

کامپیوتر جدید HP لبه‌های بسیار باریک دارند و فاصله‌‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های آن بسیار کم است. این موضوع زیبایی خاصی به کامپیوترهای بدون کیس جدید HP داده‌اند. این شرکت گفته که قطر لبه‌های این محصولات 75 درصد باریک‌تر از سایر محصولات بازار است.

برای این محصولات یک دوربین هم در نظر گرفته شده که تنها در شرایطی که کاربران به آن نیاز داشته باشند، از مکان مخصوص خودشان خارج می‌شوند. میکروفن‌های این کامپیوترها هم در زمانی فعال می‌شوند که دوربین هم فعال باشد. این موضوع باعث شده که کاربران احساس امنیت بیشتری در زمان استفاده از دوربین و میکروفن خودشان داشته باشند و اطمینان داشته باشند که برنامه‌ای بدون خارج کردن دوربین از مکان مخصوصی که دارد نمی‌تواند از آن‌ها فیلم یا عکس بگیرد.

کامپیوترهای بدون کیس HP در دو مدل 23 و 27 اینچی ساخته شده‌اند و با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شوند. به طور مثال این کامپیوترها را می‌توان با نسل ششم پردازنده‌های اینتل، دوربین‌های RealSense، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا سه ترابایت خریداری کرد.

البته شرکت HP در کنار معرفی این کامپیوترهای بدون کیس، مانیتور جدیدی را هم نشان داد. این مانیتور از صفحه نمایشی با کیفیت QHD برخوردار است و از پورت‌های HDMI، DisplayPort بهره می‌برد و به USB Hub مجهز شده است.

مانیتور جدید HP در تاریخ 6 تیر ماه با قیمت 399 دلار راهی بازار خواهد شد. مدل 23 اینچی کامپیوترهای جدید این شرکت هم از 20 تیر با قیمت 749 دلار و مدل 27 اینچی هم در تاریخ 13 تیر ماه با قیمت 999 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

  • آرش محمدی

 به همین زودی ها برنامه ‌های اپل واچ بدون کمک به آیفون هم کار می‌کنند


به گفته موسسه دیجی کالا - کارخانه اپل گفته است که دیگر هر اپیکیشنی که برای کالا ها «اپل واچ» به بازار می آید   روی این ساعت هوشمند
بدون  نیاز به آیفون هم کار می‌کنند

اپل اعلام کرد که برنامه‌های اپل واچ به شکل مستقل و بدون نیاز به آیفون کار می‌کنند.

تا این لحظه برای اجرای برنامه‌های اپل واچ به آیفون هم نیاز بود و کاربران نمی‌توانستند اپلیکیشن‌های این ساعت هوشمند را به شکل مستقل اجرا کنند. به تازگی شرکت اپل سیاست‌های خودش را در این زمینه تغییر داده و اجازه داده که برنامه‌ها بدون نیاز به آیفون روی این ساعت هوشمند عرضه شوند. نرم‌افزارهای جدید کاملا مستقل روی اپل واچ با سیستم عامل watch OS 2 اجرا خواهند شد. این قابلیت برای افرادی که با ساعت هوشمند خودشان ورزش می‌کنند بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین این ویژگی جدید باعث می‌شود که برنامه‌های کاربردی‌تری برای اپل واچ عرضه شوند که از تمام قابلیت‌های این محصول بهره می‌برند.

 

ساعت هوشمند اپل با استقبال خوب کاربران مواجه شد و تا این لحظه شایعات مختلفی هم درباره‌ی عرضه‌ی نسل دوم این محصول منتشر شده است. به احتمال زیاد اپل واچ ۲ در شهریور ماه معرفی می‌شود..

  • آرش محمدی