مهاجرت ,اقامت و تحصیل در نروژ

همانطور که می دانید می شود بیان کرد از خدمات این موسسه آموزش تعمیر موبایل میباشد که در نوع خود و در تمام کشور بی نظیر می باشد و سطح بسیار بالایی این آموزش ها دارا می باشند.


آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در گلستان گرگان

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در گلستان و شهرهای گرگان, گنبد کاووس, آزاد شهر, علی آباد, کرد کوی و شهرهای دیگر استان گلستان برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد گلستان

 استان گلستان

پیشینه تاریخی این سرزمین به ۷ هزار سال پیش و در غار کیارام واقع در روستای (فرنگ) بخش گالیکش به دوران پارینه سنگی بر می‌گردد. پژوهش‌های تازه نشان داده‌است که منطقهٔ گرگان از ۶ هزار سال پیش تمدن پیش از آریایی‌ها را در خود جای داده بوده‌است؛ کهن‌ترین آثار دورهٔ نوسنگی ایران از غار کمربند و غار هیتو در نزدیکی بهشهر پیدا شده‌است.

این آثار از آشنایی مردمان آن زمان به سفالگری، هنر بافتن، اهلی کردن جانورانی مانند بز کوهی و ساخت ابزارهای سنگی صیقلی حکایت دارد. کاوش‌های تورنگ‌تپه، در نزدیکی گرگان، نیز نشان داده‌است که این منطقه دارای روستاهای پر جمعیت، سفالگری انبوه و شبکهٔ آبیاری کشاورزی بوده‌است و دیرینگی آن دست کم به اندازهٔ شهر سوخته در سیستان است.

نام این سرزمین در سنگ نوشته‌های هخامنشی، از جمله سنگ نوشتهٔ داریوش در بیستون، به صورت ورگانه و در نوشته‌های پهلوی به صورت گورکان آمده‌است.تاریخ‌نگاران یونانی از آن با نام هیرکانی یاد کرده‌اند.

پدر داریوش هخامنشی زمانی فرمان‌روای این منطقه بوده‌است. اسب سواران گرگانی همواره مورد توجه هخامنشی‌ها بودند و داریوش برخی از گرگانی‌های دلاور را در سپاه جاویدان وارد کرد.

می‌گویند شهر باستانی استرآباد را خشایارشاه به یادبود زن یهودی خود، که او را استر (ستاره) نام نهاده بود، ساخت. در زمان اردوان دوم اشکانی (۱۲۸–۱۲۴ پیش از میلاد) هیرکانی و کارمانیا (کرمان) زیر فرمان خاندان گودرز بود و جانشینان گودرز تا سدهٔ دوم پس از میلاد به طور مستقل آن را اداره کردند.

این سرزمین خوش آب و هوا از آرامشگاه‌های بهاری و تابستانی شاهان اشکانی بود. در همین دوران بود که ساختن دیوار بزرگ که به نام سد سکندر شناخته می‌شود (این دیوار در برخی منابع تازه «دیوار گرگان» خطاب می‌شود) آغاز شد تا از یورش هون‌ها به خاک ایران جلوگیری کند.

کار ساختن این دیوار، که درازای آن را از ۱۵۵ تا ۱۷۰ و گاهی ۳۰۰ کیلومتر نوشته‌اند، در دورهٔ ساسانی نیز پیگیری شد و می‌گویند که انوشیروان به بازسازی آن فرمان داد.در همین دورهٔ ساسانی بناهای محکمی در مرز و در جای جای منطقه برای پایداری در برابر یورشگران ساخته شد. پس از برآمدن اسلام، این منطقه به سال ۳۵ قمری خراجگزار عرب‌های مسلمان شد.

در روزگار سلیمان بن عبدالملک، یزید بن مهلب ولایت گرگان را به سال ۹۸ قمری فتح کرد و شهر جرجان از آن پس کرسی ولایت جرجان شد. این شهر در سدهٔ ۳ و ۴ هجری بسیار آباد شد و در روزگار فرمان روایی‌های مستقل ایرانیان به زیر فرمان ساسانیان درآمد.

سپس گاهی در دست آل بویه و گاهی سامانیان بود تا این که آل‌زیار بر آن جا دست یافتند و به‌آبادی آن کوشیدند. (توجه داشته باشید شهر جرجان در یورش مغول‌ها ویران شد و شهر کنونی گرگان، زمانی استرآباد نامیده می‌شد)
مقالات پارسه

این کمپانی کره‌ای در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی سال ۲۰۱۶ میلادی نسل جدید محصولات خود را رونمایی خواهد کرد، اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که این محصولات از نسل جدید تراشه‌های اسکای لیک اینتل بهره خواهند برد.

نسخه‌ی ۱۳.۳ اینچی اولترابوک جدید سامسونگ دارای ضخامتی کمتر از ۱.۵ سانتی‌متر و همچنین وزن ۸۶۰ گرم است. دیجیتال ترندز گزارش داده که این اولترابوک با نام Ativ Book 9 معرفی شده و مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت خواهد بود.

برای درک وزن پایین این محصول بهتر است بدانیم که مک بوک ایر ۱۳ اینچی اپل وزنی برابر ۱۳۵۰ گرم دارد،باید در نظر داشت که مک‌بوک ۱۱ اینچی اپل از نوع ایر با وجود بدنه‌ی باریک و سایز کوچک‌تر هم از محصول جدید سامسونگ با نمایشگر ۱۳.۳ اینچ سنگین‌تر است.

نسخه‌ی دیگری از این اولترابوک با نمایشگر ۱۵ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد که وزن آن نیز تنها ۱۳۰۰ گرم است،اطلاعات ارائه شده گویای این موضوع است که محصولات جدید سامسونگ در پنج مدل با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در مدل پایه و رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ در بهترین نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد.

همچنین باید به پردازنده‌های مورد استفاده نیز اشاره کرد که شامل پنتیوم 4405U  و Core i5-6200U است. حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده در هر پنج مدل شامل نمونه‌های ۴ و ۸ گیگابایتی است. ضمنا باید به حافظه‌ی داخلی این محصولات نیز اشاره کرد که شامل ماژول‌های ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایتی می‌شوند.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در گلستان می باشد .

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده ام آر تی لب  می باشد.

  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • آرش محمدی