مهاجرت ,اقامت و تحصیل در نروژ

همانطور که اطلاع دارید میتوان بیان کرد از آپشن های این موسسه آموزش تعمیرات تلفن همراه میباشد که در این زمینه و در تمام ایران بی همتا است و سطح خیلی حرفه ای این تداریسها دارا می باشند.

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در کهگیلویه و بویر احمد یاسوج

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در کهگیلویه و بویر احمد و شهرهای یاسوج, بویر احمد, کهگلویه, گچساران, دنا, و شهرهای دیگر کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد کهگیلویه و بویر احمد

استان کهگیلویه و بویر احمد

 مردم استان غالباً به گویش جنوبی زبان لُری صحبت می‌کنند. این گویش برای دیگر لر زبانان بویژه لُرهای بختیاری قابل درک است و تا سواحل شمالی خلیج فارس (شهرستانهای گناوه، دیلم و تنگستان رواج دارد.

در کنار زبان لُری، زبانهای ترکی قشقایی و فارسی نیز بویژه در شهرستان گچساران گویشوران زیادی دارند. به استناد کتاب «ممسنی در گذرگاه تاریخ» مردم لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، ممسنی و حتی دشتستان بوشهر از یک نژاد بوده و با یک زبان صحبت می‌کنند. اصلی‌ترین مشخصه هی فرهنگی و اجتماعی منطقه، در گذشته ساختار اجتماعی عشایری بوده است.

هرچند امروزه این ساختار دگرگونی زیادی داشته اما هنوز موقعیت اجتماعی و شناسایی افراد حتی در جامعه شهری استان نیز از طریق وابستگی و تعلقات آنها به ساختار ایلی تعیین می‌گردد.

این منطقه در گذشته نه چندان دور، در قلمرو شش ایل بویر احمد، طیبی، بهمئی، دشمن زیاری، بابویی بوده است. اکثر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به زبان لری صحبت می‌کنند.

این گویش بازمانده زبان ایرانیان قدیم است که کمتر تحت تأثیر زبان‌های بیگانه قرار گرفته است و اختلافات ریشه‌ای با سایر گویش‌های زبان لری ندارد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۱۷ گردشگاه زیارتی و تفرجگاهی است که گردشگران تابستانی می‌توانند از آنها دیدن کنند.
 باغ توریستی چشمه بلقیس چرام
  بقعه امامزاده «بی‌بی‌حکیمه» خواهر امام رضا، امام زاده جعفر برادر امام رضا در شهرستان گچساران
  سرچشمه چنارستان سفلی
  شهر توریستی و زیبای سی سخت در دامنه کوه دنا دارای آب و هوای دلپذیر و سالم.


  رودخانه‌های مارون، چرام، نازمکان، بشار، زهره و مهریان بهمراه هزاران چشمه سار دیگر و در کنار آن‌ها سد کوثر، سد شاه قاسم و سد شاه مختار یاسوج.
   ۴۰قله بالای چهار هزار متر دنا - آبشارهای کمردوغ از توابع شهرستان کهگیلویه، تنگه مهریان و گنجه‌ای یاسوج و تنگ سولک بهمئی.
    امامزاده‌های کهگیلویه و دشت بلاد شاپور دهدشت، دژ سلیمان و چندین دژ دیگر. آثار تل چگاه، آب گرمون، آب شوران، شهر لارندن، آب انبارها، کاروانسراها، قلعه‌ها،

     گورستان سه طبقه و تنگ سولک در رشته‌کوه‌های بهمئی.تنگ تکاب، محل برخورد آریو برزن با اسکندر مقدونی و قلعه‌های قدیمی متعدد شامل قلعه دختر، قلعه مانگشت،

       و دژ سلیمان که مجموع آنها به «دلی مهرگان» معروف است.
    تنگ شلال دون، رودخانه و بیشه زیبای شاه بهرام، روستای زیبای پلکانی و باغستانی مارین، تنگ هنگان، و امامزاده سید محمود (سید محمید) واقع در شهرستان کهگیلویه
    غارها و اشکفت‌های کوهستان‌ها.
    چهار طاقی خیرآباد علیا و پل خیری مح خان در خیرآباد علیا
    روستای گوشه و زیارت امام زاده شاه قاسم از نوادگان حضرت زین العابدین (ع)

۱۸ رودخانه کوچک و بزرگ، ۴۰ چشمه جوشان آب آشامیدنی و معدنی، ۱۷حلقه قنات، پنج آبشار، سه دریاچه، ۶۰دره و تنگه، بوستانها و دشتهای سرسبز، امامزاده‌ها، گنبدها، قلعه‌ها، کاروانسراها، مساجد، آب انبارها آتشکده‌ها، پل‌ها و برج‌های تاریخی از دیگر نقاط گردشگری منطقه‌است.

نامهای ایلات جاکی (مترادف با زمیگان)، چرام، دشمن زیار و بویر احمد (مترادف با باوی= بئونی اوستا) به ترتیب به معانی دارندگان زمینهای ییلاقی و قشلاقی، رمه سفید، ستم کننده به دشمن و ده هزار نفری می‌باشند.

یعنی ایل باوی (بویر احمد) با تعداد نفرات کثیر بزرگترین ایل منطقه بوده است. از جمله مکان دیگر استان را می‌توان در شهر دیشموک جست از جمله قلعه شاه منصور لیراب، تنگ بالیاو، امامزاده میرسالار، گوردخمه در دیشموک، کوه دل‌افروز، کوه غارون (کوهایی سرشار از گیاهان طبیعی و داروئی)، قلعه تاریخی دیشموک و این شهر دارای اب هوایی سردسیری است و از مکان‌های خوش اب هوا در استان می‌باشد
مقالات پارسه

 صفحه لپ تاپ را قفل کرده اید و دیگر نمی توانید باز کنید ؟تاچ پد ها قفل و باز می شوند و اگر از این راه آنرا قفل کرده اید و اکنون نمی توانید از این روش آنرا باز کنید چند پیشنهاد و احتمال برای شما داریم :(این پیشنهاد ها در ویندوز7 انجام شده وتفاوت چندانی با دیگر ویندوز ها ندارد.)

اولین احتمال تنظیم شدن دیواس موس به موس خارجی که  به کنترل پنل بروید و در قسمت Mouse و در تب Buttons قسمت Devices مطمئن شوید که بر روی گزینه ای که مربوط به تاچ پد است مثلا در لپ تاپ ایسوس:  enter image description here
در همان تنظیمات موس به بخش Hardware رفته و مطمئن شوید در قسمت Devices تاچ پد شما شناسایی شده و نام آن درج شده است.اگر دو مرحله بالا جواب نداد درایور های تاچ پد را پاک و از نو نصب نمایید

و در آخر اگر باز هم نشد این بدین معنا است که مشکل باید سخت افزاری باشد و یا به هم ریختگی های نرم افزاری که با ریپیر و یا تعویض ویندوز معمولا درست می شود.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در کهگیلویه و بویر احمد می باشد .


انتخاب طرح ظاهری + درخواست تغییر در طرح اولیه

درجه سی : ندارد + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + آموزش عمومی
درجه بی : طرح ساده + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + آموزش عمومی
درجه آ : طرح متوسط + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + آموزش عمومی
پنل حرفه ای : طرح با کیفیت بالا + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش عمومی
پنل ویژه : طرح اختصاصی + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش اختصاصی

نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه تغییر در ظاهر وب سایت و ... قابل اعمال میباشد که هزینه هرگونه درخواست ، قبل از اعمال آن به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

بسیار مهم :
درخواست تغییر در طرح اولیه به معنی تغییر در عناوین منو و یا بخش های سایت ( مثلا تغییر نام بخش آخرین اخبار به جدیدترین اخبار ) و یا جا به جایی بخش های سایت میباشد ( مثلا تغییر مکان جستجو از سمت چپ به راست و... ) میباشد به همین دلیل تغییر در طرح اولیه شما به معنی تغییر کلی طرح شما نمیباشد . درصورتی که وب سایت شما بر اساس طرح درخواستی شما (طرحی که به صورت کتبی ، شفاهی و یا از طریق فایل pdf و... ارسال شده ) طراحی شده باشد ، پس از طراحی قابل تغییر به طرحی دیگر نخواهد بود ، در صورت تمایل به تغییر طرح ارسالی خودتان پس از طراحی سایت ، طرح جدید شامل هزینه طراحی خواهد بود که متعاقبا به شما اعلام خواهد شد .

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام طراحی سایت ارزان می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک - بزرگترین شرکت وب در اراک در خدمت شما می باشد.

اولین سوالی که بسیاری از افرادی که به دنبال سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ، قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد.

دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند

به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید.

برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

هم اکنون طراحی سایت در اراک - بزرگترین شرکت وب در اراک در خدمت شما می باشد.

 نقش اراک در دوران انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ۸ ساله 

کوشش انقلابیون اراکی برای سرنگونی تندیس رضاشاه از میدان باغ ملی. تاسوعای ۱۳۵۷ خورشیدی نخستین حرکت‌های انقلابی در اراک در میانه سال‌های ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶ خورشیدی با سخنرانی و دعوت به تظاهرات رخ داد. نخستین راهپیمایی انجام شده در اراک، تظاهراتی آرام و بدون شعار بود که به وسیله فرهنگیان سازمان‌دهی شده بود. در جریان ۱۰ روز سخنرانی احمد جنتی در محرم ۱۳۵۷ خورشیدی در اراک، مردم پس از سخنرانی‌های وی هر شب در خیابان تظاهرات می‌کردند و شعار مرگ بر شاه می‌دادند که این نخستین شعار علیه شاه در اراک بود. با بالا گرفتن اوضاع در تاسوعای سال ۱۳۵۷ خورشیدی مردم تلاش کردند مجسمه رضاشاه را از میدان باغ ملی پایین بکشند، ولی موفق نشدند و در درگیری‌هایی که رخ داد، چهار نفر کشته‌شدند. همان شب مجسمه رضاشاه توسط پلیس از میدان منتقل شد. کشته‌شدن چهار نفر در آن روز باعث ایجاد ترس در مردم و خاموش شدن اعتراضات برای یک هفته پس از آن شد.

با آغاز جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۵۹ خورشیدی، شهر اراک همانند سایر شهرهای دیگر مورد حمله رژیم بعث عراق قرار گرفت، طوری که در طی ۸ سال، ۷۷ بار بمباران شد و در این میان ۸۹۵ نفر کشته‌شدند.شدیدترین حمله به شهر در ۵ مرداد ۱۳۶۵ اتفاق افتاد. اکبر هاشمی رفسنجانی (رئیس جمهور وقت) در کتاب کارنامه و خاطرات سال ۱۳۶۵ اوج دفاع، از خاطرات آن روز چنین نقل می‌کند:

    عمده‌ترین حملات هوایی امروز عراق، علیه مناطق غیرنظامی در اراک صورت گرفت، به این ترتیب که صبح امروز هواپیماهای عراقی به مناطق کارگری صنعتی اطراف شهرستان اراک حمله کردند؛ که بر اثر آن، شماری از کارگران که مشغول کار بودند، کشته‌شدند. طی این حمله، شش هواپیمای عراقی در حالی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کردند کارخانه واگن سازی پارس، آلومینیوم، کارخانه آذرآب، مراکز آموزش ماشین‌سازی اراک، یک ساختمان اداری و یک منطقه در شهر اراک را در مورد حمله قرار دادند. این تعرض هوایی بیش از ۱۰۰ شهید و بیش از ۵۰۰ مجروح بر جای گذاشت. به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از شاهدان عینی بمباران، هواپیماهای عراقی در ارتفاع فوق‌العاده پایین اهداف خود را مورد حمله قرار دادند و کارگرانی را که از محوطه کارخانه‌ها بیرون آمده بودند، به زیر رگبار کالیبرهای خود گرفتند.

هم اکنون طراحی سایت در اراک - بزرگترین شرکت وب در اراک در خدمت شما می باشد.

  • ۹۵/۱۱/۰۵
  • آرش محمدی